پنجره یو پی وی سی  استان قزوین u p v c

پنجره یو پی وی سی استان قزوین u p v c

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: قزوین

مرکز فروش ونصب یو پی وی سی "پنجره های دو جداره استان قزوین

دفتر مرکزی پخش محصولات همگام صنعت کیان(سهامی خاص)

درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی UPVC لولایی (Turn) اولین تولید کننده

توضیح فارسی : پنجره های UPVC یو پی وی سی :


ماده ی اولیه ساخت پروفیل در پنجره های مدرن UPVC می باشد که از مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) تشکیل شده است.

این ماده یک نوع تنوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. در فرآیند تولید UPVC با افزودن مواد مختلفی چون ضربه گیرها (Impact Modifier)، مواد ضد احتراق (Heat Stabilizers)، پر کننده ها (Fillers)، کمک کننده ها (Processiny Aids)، روان کننده های داخلی و خارجی (Internal & External Lubricants) و رنگ های صنعتی (Pigment) به دو ماده اصلی فوق، ترموپلاست UPVC به دست می آیدکه ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده، ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید اصطلاحا به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود.

پروفیل UPVC :

پروفیل UPVC یکی از مطمئن ترین و پر مصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمان بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد.
سبکی وزن، خمش پذیری، عدم اشتعال، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در به کاربردن طرح های متعدد، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.

09123827865 تلفن همراه
02813351137تلفن مستقیم دفتر فروش
 3028 379 0281تلفکس




اطلاعات تماس

نام   مهندس شاه محمدی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۲:۲۶:۰۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۰۷:۵۶:۰۵
تعداد نمایش   518
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پنجره,پی,سی,استان,قزوین,p,c,پنجره های یو پی وی سی,پنجره یو پی وی سی,پنجره یو پی وی سی استان قزوین u p v c





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام