انجام نصب پنجره های دوجداره در اهواز

انجام نصب پنجره های دوجداره در اهواز

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: خوزستان

پرفیل های UPVC
تکنولوژی ساخت پروفیل UPVC در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلیل امتیازات خاص و تولید پروفیلهای U.P.V.C یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران، قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود ولی متاسفانه به عنوان یک صنعت نو و مدرن به آن نگریسته نشد و فقط به صورت پراکنده در بعضی نقاط مورد استفاده قرار گرفت . از دلایل کم توجهی به این محصول در گذشته را می توان عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (U.P.V.C) و نا متناسب با شرایط جوی ایران نام برد.که البته اکثرا از نوع پنجره های پی وی سی (PVC ) بوده اند .
چندین دهه است که با بالا رفتن هزینه های انرژی و پی بردنو به اهمیت صرفه جویی انرژی ، جلوگیری از هدر رفتن انرژی در ساختمان ها در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی گسترش یافته اند.
منحصر بفرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهانگیر شوند .
پروفیل UPVC یکی از مطمئن ترین و پر مصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد . وزن مناسب ، قابلیت خمش و شکل پذیری ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته ، مقاومت در برابر مو اد شیمیائی و بیولوژیک ، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد ، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.

تماس مستقیم مهندس اسماعیلی 09128948968

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت دیبا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۶:۳۷:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۲:۰۷:۱۸
تعداد نمایش   522
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,انجام,نصب,پنجره,های,دوجداره,اهواز,پنجره دوجداره,انجام نصب پنجره های دوجداره در اهواز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام