شرکت آرمه گستر

شرکت آرمه گستر

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: زنجان

حفاظ نرده بوته ای
نرده دیوار جدید ترین و ایمن ترین حفاظ بوته ای
انواع نرده و حفاظ روی دیوار به هدف ایجاد تنوع در طرح و ایمنی بالا، کیفیت بیشتر، با طرح های به روز با توجه نیاز صنعت ساختمان

آشنایی با حفاظ بوته‌ای

حفاظ بوته‌ای، سازه‌ای فلزی تشکیل شده از میلگردهای تیز و فرم داده شده است که با دقت و شکل خاصی در کنار هم قرار گرفته و در سایزها و اندازه‌های مهندسی شده وانگهداشته و جوشکاری می‌شود و در پایان با رنگ‌آمیزی دو پوششه نمایی از یک بوته خار را جلوه‌گر می‌سازد.

می‌توان گفت در هر متر حفاظ بوته‌ای 80 تا 100 پیکان برنده از ملک شما محافظت می‌کند. ضمن آن که امکان کاشت گیاهان رونده همچون یاس، پاپیتال، سیسوس، تمشک و ... وجود داشته و زیبایی فضا را دو چندان می‌کند.

هدف از طراحی و تولید این نوع نرده و حفاظ‌‌‌ها روی دیوار، ایجاد تنوع در طرح، ایمنی بالا و کیفیت بیشتر با طرح‌های به روز با توجه به نیاز صنعت ساختمان است.

محصولات تولیدی، از مواد اولیه مناسب تهیه شده که پس از یک فرایند مهندسی ساخته و بعد از بازرسی کنترل کیفی به تولید نهایی می‌رسد.

این محصول دارای ایمنی منحصر به فرد است که مورد تایید پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و عبور از آن پس از نصب بر روی دیوار تقریبا غیرممکن است.

حفاظ بوته‌ای دارای تنوع در زیبایی، ساختار و رنگ‌های دلخواه مشتری و استاندارد بین‌المللی Iso 9001-2000 می‌باشد.

این محصول قابلیت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌های ساختمانی و اداری، سفارتخانه‌ها، مدارس، زندان‌ها، هتل‌ها، ویلاها و منازل شخصی را دارد.




اطلاعات تماس

نام   شرکت آرمه گستر
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۸:۴۸:۳۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۴:۱۸:۳۹
تعداد نمایش   656
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,شرکت,آرمه,گستر,حفاظ و نرده بوته ای,حفاظ بوته ای,نرده بوته ای,نمایندگی حفاظ بوته ای زنجان,شرکت آرمه گستر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام