اعطای نمایندگی فروش شارژ ایرانسل ، رایتل ، و .....

اعطای نمایندگی فروش شارژ ایرانسل ، رایتل ، و .....

دسته: ارتباطات > کارت شارژ وکارت تلفن

استان: تهران

کسب درآمد بدون سرمایه ، کار در خانه
برای همکاری در فروش شارژ هیچ هزینه ای لازم نیست . قاصدک ( الکاپرداز ) یا همان پنل فروشگاهی شارژ تلفن همراه الکاپوز ، نماینده رسمی توزیع الکترونیکی و کارت شارژ و ای شارژ ، محصولات و شارژ ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و نیز پرداخت قبوض و چاپ پین شارژ تلفن همراه و ای شارژ همچنین بسته های اینترنت همراه و شارژ فوری و شارژ مستقیم ، شما را در این مسیر همراهی می کند .
75 درصد سود فروش - تمامی سرویس ها رایگان می باشد
اگر به دنبال یک کسب و کار دائمی هستید، اگر کسب و کاری بدون ریسک می خواهید ، اگر می خواهید که بدون استخدام ، یا به عنوان کار در خانه ، برای خودتان درآمد بالایی داشته باشید، اگر می خواهید پنل فروشگاهی رایگان فروش شارژ نمایندگی شارژ را با بالاترین سود داشته باشید، فقط کافیست با ما باشید . همچنین می توانید افراد همواره مبلغ زیادی برای خرید شارژ هزینه می کنند پس هر کدام از آنها می تواند مشتری فروشگاه شارژ اینترنتی شما باشند.
همکاری با ما

سیستم شارژ الکا پرداز یا همان خانواده بزرگ قاصدک همواره علاقه مند به جذب افراد فعال و پویا از شهرهای مختلف برای همکاری می باشد. اگر شما تخصصی دارید که احساس می کنید میتوانید باعث رشد و ارتقاء دوستان قاصدک شوید، لطفا با ما تماس بگیرید .

www.ghasedaknet.com
www.elkapos.com

شماره تماس: 04133377900
موبایل: 09149213475

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   قاصدک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ ۰۶:۱۱:۵۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ۰۲:۴۱:۵۶
تعداد نمایش   492
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اعطای,نمایندگی,فروش,شارژ,ایرانسل,رایتل,.....,اعطای نمایندگی فروش شارژ ایرانسل ، رایتل ، و .....





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام