نرم‌افزار حسابداری شایگان سیستم

نرم‌افزار حسابداری شایگان سیستم

دسته: کامپیوترواینترنت > CD و DVD

استان: تهران

نرم‌افزار حسابداری شایگان سیستم:: با استفاده از نرم‌افزار حسابداری ، معاملات مالی سریع تر، دقیق‌تر و با هزینه پایین‌تری ثبت می‌گردند. انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب برای سازمان نیازمند بررسی دقیق در زمینه‌های بسیار متنوعی می باشد. با پیشرفت سیستم‌های مکانیزه و کامپیوتر امروزه استفاده از نرم افزارهای حسابداری برای ثبت تراکنشهای مالی و مدیریت کالاها در بنگاه‌های تجاری به امری ضروری مبدل گردیده است.
نرم افزار حسابگر (Cyber Account) نام تجاری نرم افزار حسابداری شایگان سیستم می‌باشد و از زیرسیستم های مالی، انبارداری، خرید و فروش و سفارشات، خزانه‌داری و گزارشات تشکیل شده است. با استفاده از نرم افزار حسابداری حسابگر شما میتوانید امور مالی خود را به صورت یکپارچه مدیریت نمایید و گزارشات دقیقی از وضعیت مالی و مدیریتی کسب و کار خود داشته باشید. نرم افزار حسابگر بنابر نیاز کاربران در نسخه های مختلف تولید شده است و دارای پارامترهای کاربردی برای استفاده در صنوف مختلف می‌باشد. نرم‌افزار حسابداری شایگان‌سیستم دارای امکانات متنوع: حسابداری، انبارداری، خرید و فروش،پیش فاکتور، سفارش خرید وفروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و قسط، حساب‌های ارزی، مرکز هزینه، مدیریت ارسال کالاها، ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی تعیین شده، پرداخت سریع با اتصال به دستگاه کارت‌خوان بانکی، پیوست تصویر اسناد مانند چک، سند و... به ردیف مربوطه، نمایندگان فروش، امکان تهیه لیست سیاه، پارامترهای متنوع، ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکت‌ها، نگهداری اطلاعات در دوره‌های مالی متعدد، امکان تعریف شرکت به صورت نامحدود و ... می‌باشد.




اطلاعات تماس

نام   سماوی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.shygunsys.com/نرم‌افزار-حسابداری/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۰۶:۰۷:۱۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   614
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نرم‌افزار,حسابداری,شایگان,سیستم,نرم‌افزار حسابداری,خرید نرم‌افزار حسابداری,فروش نرم‌افزار حسابداری,نرم‌افزار حسابداری شایگان,نرم‌افزار حسابداری شایگان سیست,شایگان سیستم,نرم‌افزار حسابداری شایگان سیستم





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام