نصب کولر در چالوس نوشهر و نمک ابرود 09351687073

نصب کولر در چالوس نوشهر و نمک ابرود 09351687073

دسته: لوازم وکالا > برقی و گازی

استان: مازندران

نصاب کولر گازی :شرکت فن اوران شمال 01152245137 زارع

چگونگی ایجاد سرما در بسیاری از وسایل سرماسازی مانند کولرگازی ، یخچال ، آب سرد کن ، و ... مشابه است ، در کولرگازی ، همانند یخچال ، از تبدیل گاز به مایع به وسیله افزایش فشار و در نتیجه تولید سرما که در اثر تبدیل مایع به گاز ایجاد می شود . برای رسیدن به هدف مورد نظر ( خنک نمودن محیط ) استفاده می کنند . تنها تفاوت را می توان در خنک کردن کندانسور (رادیاتور) دانست که در کولرگازی به وسیله هوای دمیده شده بر روی آن گرمای لازم گرفته می شود . در حالی که در یخچال برای داشتن هوای خنک از دمیدن هوا بر روی اواپراتور استفاده می گردد .

** برای خرید یک کولرگازی خوب ، به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

ضمن تاکید مجدد بر ساده بودن امکان مدیریت بر هزینه های برق مصرفی ، توصیه های زیر برای خرید کولرگازی ارائه می شود :

الف . کولرگازی را از مبادی و فروشگاه های معتبر تهیه کنید . کابرد این توصیه باعث می شود تا 40 درصد در هزینه های برق مصرفی سرمایشی تان صرفه جویی شده وکولرگازی منصوبه دچار مشکلات و نقض شود .

ب . ظرفیت کولرگازی را متناسب با مساحت فضایی که نیاز به برودت دارد ، انتخاب کنید

ج . کولرگازی در سه کلاس منطقه ای گرمسیری ، معتدل ، سردسیر تقسیم می شوند . موقع خرید متناسب با آب و هوای محل زندگی خود کولرگازی را انتخاب کنید .

از کولرگازی چگونه بهره برداری می شود که هزینه های برق مصرف کاهش یابد ؟

1- تمیز بودن کندانسور کولرگازی به لحاظ عبور جریان هوا تا میزان زیادی از جریان برق مصرفی کولرگازی می کاهد .

2- نصب کندانسور کولرگازی در سایه باعث جلوگیری از اتلاف میزان قابل توجهی از انرژی مصرفی آن ها خواهد شد .

3- در صورت امکانکولرگازی را در مسیر باد نصب کنید ، زیرا این کار باعث انتقال حرارت بهتر در کندانسور شده و در نتیجه افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی حاصل خواهد شد .

4- سعی شود محوطه پشت کولرگازی دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا باشد .

5- درزگیری مناسب اطراف کولرگازی ، قرار نداشتن در معرض تابش مستقیم خورشید ، سرویس به موقع و تمیز نمودن فیلترهای هوا و رادیاتور ، تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارند .

6- در شهرهای جنوبی کشور که دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب هستند ، کاشتن یک اصله درخت در نزدیکی کولرگازی ، حدود 10 تا 15 درصد کاهش مصرف انرژی الکتریکی را به همراه خواهد داشت . علاوه بر اینکه کاشتن درخت در مجاورت ساختمان ها باعث زیبایی و عایق سرما و گرمای ساختمان نیز می شود .

7- برق مصرفی کولرگازی ، هم زمان با استفاده از لامپ های کم مصرف ( به دلیل تشعشع حرارتی کمتر این لامپ ها ) به میزان قابل توجهی کاهش می یابد .

8- تمامی کولرگازی دارای درجه تنظیم دما ( ترموستات ) هستند . لذا با توجه به اینکه بهترین درجه برودت منزل در فصل تابستان بین 20 تا 25 درجه سانتی گراد است ، باید از سرد کردن بیش از حد محل سکونت خودداری کرد .

نصب کولر گازی و تعمیر کولر گازی در تخصص ماست ...

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   کامران زارع
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ ۰۶:۰۳:۵۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   621
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نصب,کولر,چالوس,نوشهر,نمک,ابرود,09351687073,نصب کولرالجی,نصب کولر سامسونگ,فروش کولر چالوس,فروش کولر نمک ابرود,خدمات پس از فروش الجی,نصب کولر در چالوس نوشهر و نمک ابرود 09351687073





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام