فروش سولفات کبالت (Cobalt Sulfate)

فروش سولفات کبالت (Cobalt Sulfate)

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

بازرگانی لوتوس خاورمیانه آمادگی خود را جهت فروش سولفات کبالت %21 محصول کشور چین و هند اعلام می دارد. جهت اطلاع از قیمت سولفات کبالت و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس مربوطه تماس بگیرید.

سولفات کبالت یا کبالت (II) سولفات (Cobalt II Sulphate) با فرمول شیمیایی CoSo4 ترکیبی متشکل از کبالت و گوگرد است. شکل ظاهری این ماده پودر کریستال قرمز رنگ است. دمای ذوب این ترکیب 8/96 درجه سلسیوس و اسیدیته آن 4 است. این ماده در دمای 250 درجه سلسیوس آب خود رابه طور کامل از دست می دهد.

موارد کاربرد: این ماده در صنایع شیمیایی و نفت، پزشکی، همچنین به عنوان خشک کننده رنگ در صنعت رنگسازی استفاده می شود. سولفات کبالت در تهیه رنگدانه مثل سایر نمک های کبالت استفاده می شود، رنگدانه کبالت در تولید چینی و شیشه مورد استفاده قرار می گیرند. سولفات کبالت در باتری های ذخیره کننده و آبکاری حمام و جوهر سمپاتیک وجود دارد. همچنین سولفات کبالت به عنوان افزودنی به خاک و خوراک دام اضافه می شود.

به لحاظ ایمنی، استنشاق این ماده سمی است و قرار گرفتن در معرض سولفات کبالت موجب سوزش پوست، چشم و دستگاه تنفسی، ریه ها، قلب و کلیه می گردد. همچنین ممکن است برای انسان نیز سرطانزا باشد.

بازرگانی لوتوس خاورمیانه با هدف رضایتمندی مشتریان، محصولات کیفی شیمیایی و پتروشیمی را در بازارهای هدف با قیمت های رقابتی و تحویل به موقع با خدمات مطلوب تامین می نماید.

پست الکترونیکی : Lstcenter@yahoo.com
همراه کارشناس فروش: 09199135377




اطلاعات تماس

نام    رضایی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ ۰۴:۳۱:۲۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1235
کلمات کلیدی   فروش سولفات کبالت Cobalt Sulfate,بازرگانی لوتوس خاورمیانه,کبالت,سولفات کبالت,فروش سولفات کبالت,خرید سولفات کبالت,کبالت II سولفات,سولفات کبالت %21,سولفات کبالت چین,سولفات کبالت هند,فروش کبالت II سولفات,فروش سولفات کبالت چینی,فروش سولفات کبالت هندی,فروش مواد اولیه شیمیایی,فروش,سولفات,Cobalt,Sulfate,مواد شیمیایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام