پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل( فر

پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل( فر

دسته: لوازم وکالا > صوتی و تصویری

استان: تهران

همه ما دوست داریم در موقعیت های جالب از خود و همراهانمان عکس بگیریم.خیلی اوقات کسی پیدا نمی شود که دوبین را به او بدهیم و یا اگر هم باشد شاید آنطور که ما می خواهیم بلد نباشد عکاسی کند.

اما با آمدن پایه های عکاسی سلفی و شاتر بلوتوث این مشکل به راحتی حل شده است. شما دیگر در هر جایی که باشید می توانید عکس های بی نظیری از خود، همسر و یا دوستانتان بگیرید:

ویژگی های بسته کامل پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث:

1- این پکیج شامل پایه عکاسی مونوپاد اورجینال به همراه یک عدد ریموت کنترل شاتر بلوتوث است که با گارانتی شرکتی و ضمانت ارائه می شود.

2- پایه عکاسی سلفی مونوپاد در حالت عادی 20 سانتی متر است که تا 110 سانتی متر بلند می شود و دارای یک سری مخصوص انواع موبایل می باشد که در نوک آن قرار می گیرد و شما می توانید موبایل

خود را به راحتی درون ان قرار دهید.

3- ریموت بلوتوث شاتر یک ریموت کنترل است که با بلوتوث به موبایل شما وصل می شود و هر گاه دکمه عکس ان را فشار دهید عکس می گیرد و برای موبایل های با اندروید 4 به بالا و ios 6 به بالا

مناسب است.

4- شما می توانید با پایه مونوپاد اصل و شاتر بلوتوث بهترین عکس های سلفی را از خود و دوستانتان بگیرید و لذت ثبت لحظه ها را حس کنید.

5- شما با داشتن این محصول که بسیار سبک و کم جا می باشد هیچ صحنه و خاطره به یاد ماندنی را از دست نخواهید داد و افسوس انرا نمی خورید.

6- پایه عکاسی سلفی مونوپاد و شاتر بلوتوث هر کدام جداگانه نیز در همین فروشگاه بفروش می رسند و مجبور نیستید که هر دو را با هم تهیه نمایید.

7- این محصول در بسته بندی شیک و فقط با هلوگرام شرکتی و گارانتی ارائه می شود.

روش خریداینترنتی پایه عکاسی مونوپادبه همراه شاتربلوتوث موبایل ودریافت آن:

به سایت ما www.jahankharid.ir مراجعه کرده و سپس درقسمت جستجوی محصولات نام پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل راجستجوکنید.سپس با کلیک برروی گزینه خرید فرم

سفارش راپرکرده ومحصول رادرب منزل تحویل گرفته ومبلغ آنرا به مامور پست بدهید.یا جهت راهنمایی و ثبت سفارش با تلفن 09352297035(جهانیان) تماس حاصل فرمایید.




اطلاعات تماس

نام   مرتضی جهانیان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۰۶:۳۹:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1045
کلمات کلیدی   پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل فر,پایه عکاسی,ریموت بلوتوث شاتر,شاتر بلوتوث موبایل,پایه مونوپاداصل,عکاسی ازخودمان,پایه عکاسی موبایل,پایه عکاسی مونوپاد به همراه شاتر بلوتوث موبایل,monopod-remote,پایه,عکاسی,مونوپاد,به,همراه,شاتر,بلوتوث,موبایل,فر,صوتی تصویری,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام