خرد کن رشته ای رشته کن سبزیجات و میوه ( فروشگاه کا

خرد کن رشته ای رشته کن سبزیجات و میوه ( فروشگاه کا

دسته: لوازم وکالا > ظروف و لوازم آشپزخانه

استان: تهران

یکی از مواردی که باعث زیبایی و تنوع در غذا می شود رشته کردن و حلقه کردن سبزیجات و میوه است. این موضوع علاوه بر زیبایی و آراستن سفره به سریعتر آماده شدن غذا کمک می کند.روشهای مختلفی برای

حلقه کردن و رشته کردن مواد غذایی وجود دارد مانند چاقوها یا رنده های مخصوص که هر کدام مشکلات خود را دارد. اما دستگاه رشته کن و حلقه کن جادویی این مشکل را حل کرده است.

ویژگی های دستگاه رشته کن سبزیجات و میوه ها:

1- خردکن رشته ای میوه و سبزیجات شامل 3 تکه است شامل استوانه مرکزی، رشته کن و حلقه کن که دارای تیغه های فولادی تیز و ضد آب هستند.

2- شما سبزیجات یا میوه در سر استوانه مرکزی قرار می دهید و درون رشته کن یا حلقه کن می چرخانید و بصورت رشته یا حلقه از زیر استوانه بیرون می آیند بدون نیاز به برق یا باطری!

3- شما می توانید از دستگاه رشته کن سبزیجات و میوه برای خیار، هویج، پنیر پیتزا، تربچه، برش های سیب، آناناس و... استفاده کنید.

4- شما با دستگاه حلقه کن سبزیجات و میوه می توانید میوه آرایی و سفره آرایی را به ساده ترین روش انجام دهید و در عین حال انواع غذاها و سالادها را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

5- دستگاه خرد کن و رشته کن سبزیجات یکی از لوازم محبوب آشپزخانه در آشپزی اروپایی و آسیای شرقی می باشد.

روش خرید: 1-مراجعه به سایت ماhttp://www.karanshop.ir وانتخاب کالا
2-انتخاب گزینه خریدوتکمیل فرم مربوطه
3-یاتماس با 09391530126وثبت سفارش خرید
4-دریافت کالا درب منزل وپرداخت وجه به مامورپست




اطلاعات تماس

نام   کارَن مجلسی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۰۷:۲۰:۰۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   846
کلمات کلیدی   خرد کن رشته ای رشته کن سبزیجات و میوه فروشگاه کا,خرد کن سبزی جات,رشته کن سبزی جات,خرد کن میوه جات,دستگاه حلقه کن,دستگاه رشته کن,سبزی خردکن,میوه جات,سبزی جات,reshte,خرد,کن,رشته,ای,سبزیجات,میوه,,فروشگاه,کا,ظروف,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام