تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG8280

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG8280

دسته: ارتباطات > بی سیم

استان: تهران

گوشی بی سیم دو خط با امکان تنظیم و شماره گیر خودکار و با صفحه نمایشگر کوچک برای مشاهده تعداد پیغام
با افزایش ارتباطات تلفنی دیگر در یک مجموعه وجود خط شهری کافی نبوده به همین نسبت نیز وجود تلفن یا تجهیزاتی که بتواند این خطوط را مدیریت کند نیز بسیار احساس می‌شود. تلفن‌های بی سیم نیز از این قائله مستثنا نبوده و دچار این سیر تغییرات شدند.افزایش قدرت و ظرفیت دستگاه در تعریف دو خط شهری و پشتیبانی از آنها از جمله بروز رسانی‌هایی است که در این سیستم ارتباطی رخ داد.
فعال بودن دو خط شهری در یک تلفن به فرد این اجازه را می‌دهد تا در هر زمانی در دسترس باشد و بدون هیچ گونه اشغالی و یا اختلالی بتواند تماس‌های خود را دریافت کند.
tg8280 که تلفنی بی شباهت به مدل tg5776 نیست به گونه‌ای طراحی شده است که فرد می‌تواند به راحتی با تعریف دو خط شهری مکالمه‌ای بی نظیر را تجربه کرده و با خیالی آسوده با در دست داشتن یک گوشی به جای دو گوشی (برای هر خط شهری یک تلفن) به امور روزانه خود بپردازد.
این تلفن بی سیم دو خط با قابلیت پشتیبانی از دو خط شهری امکان برقراری مکالمه گروهی را با دو شخص متفاوت (با استفاده از دو خط شهری) را به راحتی امکان پذیر می کند که این امکان در مدل‌های تک خط به صورت مکالمه ده نفر از داخل مجموعه با یک فرد و از خارج مجموعه بوده است که پیشرفت چشم گیری به حساب می‌آید و در اکثر مجموعه‌هایی که از این تلفن‌ها استفاده می شود قطعا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
امکان تنظیم شماره‌ای برای شماره‌گیری خودکار به گونه‌ای که تماس به صورت خودکار تکرار شود تا فرد پاسخ گوی تماس باشد از دیگر قابلیت‌های این تلفن است که تا پیش از این در اکثر محصولات وجود نداشت.
افزایش ظرفیت منشی تلفنی (پیغام گیر) به مدت 40 دقیقه که تقریبا دو برابر تلفن‌های یک خط است پیشرفتی مناسب است که باعث می‌شود تا ظرفیت ضبط پیغام دستگاه به راحتی افزایش یابد.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ict3.com مراجعه و یا با شماره 88941000 تماس حاصل نمایید.




اطلاعات تماس

نام   گروه فنی مهندسی ارتباط
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۲۲:۰۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۵۲:۰۳
تعداد نمایش   728
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تلفن,بیسیم,خط,مدل,KX-TG8280,تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG8280





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام