تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG1311

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG1311

دسته: ارتباطات > بی سیم

استان: تهران

تلفنی کوچک با امکان برقراری تماس سریع با قابلیت اتصال به کلید به دستگاه‌های سانترال
ایده طراحی تلفن‌های بی سیم از آنجایی که به ذهن تولید کنندگان که افراد بتوانند در هر فاصله‌ای از پایه تلفن بتوانند پاسخ گوی تماس‌های خود باشند. پاناسونیک این محصولات را در سری‌های مختلفی با ویژگی‌های متفاوتی طراحی کرده است که هر فرد می‌‌تواند متناسب با نیاز خود از این گوشی‌ها انتخاب کند.
kx- tg1311 با صفحه نمایشگری کوچک و ظاهری زیبا امکاناتی در خور کاربران را ارئه می‌دهد کلید هدایتگر در روی گوشی سبب می‌شود تا به راحتی فرد بتواند در هنگام مطالعه صدا را تنظیم کند و یا در هنگام مشاهده لیست تماس‌های دریافتی و تماس خروجی شماره افراد را مشاهده کند.
دفترچه تلفنی با حافظه 50 شماره‌ای به فرد کمک می‌کند تا در هنگام دریافت تماس با مشاهده نام افراد به راحتی بتواند پاسخ گویی تماس‌‌ها باشد. همچنین وجود نور پس زمینه به خواندن شماره و نام افراد در تاریکی و یا محیط‌هایی با نور محدود بسیار کمک میکند.عمر مفید بسیار بالا باطری به کاربر کمک می‌کند تا 17 ساعت مکالمه را به راحتی داشته باشد و پس گوشی در شارژ قرار دهد و در مدت حداکثر 7 ساعت گوشی آماده مکالمه باشد.
امکان افزایش حداکثر 20گوشی بی سیم دیگر به تلفن از بزرگترین قابلیت‌های این سیستم ارتباطی به حساب می آید که قابلیت محیط را در پاسخ گویی به تماس افزایش می‌دهد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.epanasonic.net مراجعه نمایید و یا با شماره 02188941000 تماس حاصل فرمایید




اطلاعات تماس

نام   گروه فنی مهندسی ارتباطات
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ ۲۱:۲۳:۱۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۶:۵۳:۱۹
تعداد نمایش   947
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تلفن,بیسیم,خط,مدل,KX-TG1311,تلفن بیسیم تک خط مدل KX-TG1311





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام