ساخت  هواساز هایژنیک  رادین صنعت فراز

ساخت هواساز هایژنیک رادین صنعت فراز

دسته: صنعت > ماشین سازی

استان: تهران

هواساز هایژنیک (Hygienic Air Handling unit) ساخت شرکت رادین صنعت فراز با کاربردهای مختلف جهت مجموعه های بیمارستانی و درمانگاهی ، کارخانجات داروسازی ، صنایع بهداشتی ، صنایع غذایی ، صنایع میکروالکترونیکی ، سالنهای ورزشی ، واحدهای اداری ، دانشگاهی و مسکونی و ... جهت ایجاد اتاق های تمیز ( Clean Room ) بدون آلودگی و هیچ گونه ریزگرد و تولید هوای مطبوع طراحی و ساخته میشود.
دستگاههای هواساز هایژنیک ساخت این شرکت با توان هوادهی (2000cfm- 40000cfm ) بر طبق نیاز و استاندارد مورد نیاز طراحی ، محاسبه و ساخته میشوند.
ورقهای مورد استفاده در دستگاههای هایژنیک در قسمت بیرونی از بدنه جهت ایجاد مقاومت و جلوگیری از خورندگی ها و استقامت در مقابل تابش مستقیم آفتاب از ورقهای گالوانیزه که به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و در کوره های مخصوص ممزوج میگردند. و همچنین ورقهای استفاده شده در جدار داخلی و تشت تقطیر در دستگاههای هایژنیک جهت شستشوی مناسب وآسان از ورق استنلس استیل ساخته می شود و توسط پشم سنگ ، پلی اورتان یا ایروفلکس عایق می گردند. توضیح اینکه در ساخت هواسازهای هایژنیک استاندارد در داخل دستگاه نباید زاویه °90 و با پستی و بلندی وجود داشته باشد و کف و دیواره های دستگاهها باید کاملأ صاف و صیقلی و قابل شستشو وبه گونه ای می باشد که امکان جمع شدن هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی در داخل دستگاه وجود نداشته باشد.
توضیح اینکه استراکچر دستگاههای هواساز کلأ از پروفیل های مخصوص آلومینیومی با گوشه های پلیمری در سایزها و اندازه های مختلف بر طبق استاندارد و نیاز طراحی مورد استفاده قرار میگیرند.
در دستگاههای هواساز هایژنیک برای ایجاد اتاقهای تمیز (Clean Room) از فیلترهای مخصوصی جهت جلوگیری از عبور گرد و غبار ، آلودگی های محیطی و باکتریایی استفاده میگردند مانند فیلترهای آلومینیومی ، فیلترهای پلیتد(مطابق با کلاس EU) ، فیلترهای کیسه ای (مطابق با کلاس EU ) ، فیلترهای هپا و اولپا و ... و همچنین لامپهای UV استفاده میشوند.
در داخل هواسازهای هایژنیک شرکت رادین صنعت فراز امکان نصب رطوبت زن در انواع بخار ، الکتریکی ، نازل سوزنی و میکروپروسسوری وجود دارد.
آدرس:
کارخانه: تهران - اول جاده شهریار - شهرک صنعتی گلگون - خیابان اول غربی- پلاک 9
مدیرعامل: سید داود موسوی : 09123381474
تلفن تماس کارخانه:
02165610716
02165610717 (fax)
آدرس پست الکترونیکی:RadinSanatFaraz@yahoo.com
سایت : www.RadinSanatFaraz.com

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   سیدداود موسوی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۶ ۰۹:۲۵:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۰۴:۵۵:۴۷
تعداد نمایش   439
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ساخت,هواساز,هایژنیک,رادین,صنعت,فراز,ساخت سیستم های تهویه مطبوع,هواسازها,برج خنک کننده,آیس بانک,اگزاست فن,کندانسینگ یونیت,با کیفیت ترین هواساز,ارزان تر از همه,(Hygienic Air Handling unit),ساخت هواساز هایژنیک رادین صنعت فراز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام