معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات

معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات

دسته: کامپیوترواینترنت > CD و DVD

استان: تهران

معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات
مقدمه: امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است. لازمه تحقق چنین هدفی شناخت علایق مشتری، درک تحولات بازار و برنامه‌ریزی صحیح است. سازمان مدیریت صنعتی به پشتوانه انجام پروژه‌های متعدد تحقیقاتی، مشاوره‌ای و آموزشی، شناخت واقع‌بینانه‌ای از مسائل و نیازهای مدیریت کشور به دست آورده و می‌کوشد این دستاوردها را در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار دهد. بر این اساس بخش جدیدی از این شماره تحت عنوان «کلینیک بازاریابی و تبلیغات» به مجله تدبیر اضافه شده است. این بخش در نظر دارد، اخبار، اطلاعات و مطالب مفید و کاربردی در زمینه بازاریابی و تبلیغات را در اختیار علاقه‌مندان و خوانندگان گرامی قرار دهد. کلینیک بازاریابی و تبلیغات همه متخصصان و علاقه‌مندان حوزه بازاریابی را به همکاری دعوت می‌کند. امید است شما نیز با پیشنهادات سازنده خود، و همچنین ارسال تجربیات، اطلاعات و مطالب مرتبط، این کلینیک را در جهت هرچه پربارتر و غنی‌تر شدن یاری دهید.


شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.




اطلاعات تماس

نام   ایده پرداز طلوع
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ ۱۳:۳۴:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ۰۹:۰۴:۴۰
تعداد نمایش   600
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,معرفی,کلینیک,بازاریابی,تبلیغات,معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام