خرید پستی و اینترنتی ویندوز سون

خرید پستی و اینترنتی ویندوز سون

دسته: کامپیوترواینترنت > سایر خدمات کامپیوتر

استان: تهران

بهترین نسخه ویندوز سون یعنی Windows Seven Ultimate را از وب سایت تخصصی شرکت فرین تهیه نمایید ، نسخه ارائه شده ویندوز سون وب سایت فرین نیاز به اجرای فایل های کرک که بعضا خود باعث صدمه به سخت افزار می شوند ندارد ، و در مراحل نصب خود به خود کرک می شود . از دیگر مزایای این ویندوز وجود نسخه های 32 و 64 بیتی به طور همزمان بر روی 1 دیسک می باشد .
برای خرید این سیستم عامل و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن به آدرس وب زیر مراجعه نمایید :
http://www.farinsoft.com/shop/details/124/20
خرید این سیستم عامل ارزان ، ساده و امن است ، برای خرید کافی است به وب سایت شرکت فرین به آدرس www.farinsoft.com مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با انتخاب یک نام کاربری و کلمه عبور به مرحله بعد راهنمایی خواهید شد که انتخاب روش خرید است :
روش اول خرید : ابتدا دریافت کالا ( محصول آموزشی ) سپس پرداخت وجه آن ، محصولات را مامور شرکت پست جمهوری اسلامی ( پستچی ) به آدرس مورد نظر شما خواهد آورد و سپس هزینه آن را از شما اخذ می نمایند .

روش دوم خرید : سفارش شما و هزینه آن مشخص می شود و شما پس از پرداخت هزینه آن محصولات را از طریق پست پیشتاز دریافت می کنید ، در این روش محصولات سریعتر تحویل می شوند ( 1 تا 2 روز ) همچنین در این روش 10 درصد تخفیف نیز برای سفارشتان در نظر گرفته می شود و سفارشات عزیزان تهرانی که بیش از 10 هزار تومان باشد رایگان ارسال می گردد .

با توجه به اینکه تخفیفات بسیار مناسبی بر روی محصولات وب سایت اعمال گردیده پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر نسبت به خرید اقدام نمایید .

تماس با ما :
دفتر : 05118460703
فکس : 05118460704
موبایل پشتیبانی : 09153229053 آقای ساغریچی
ایمیل : info@farinsoft.com
وب سایت : www.farinsoft.com




اطلاعات تماس

نام   sagharichi
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۴:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ۰۹:۱۴:۳۴
تعداد نمایش   908
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خرید,پستی,اینترنتی,ویندوز,سون,خرید پستی و اینترنتی ویندوز سون





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام