آکپا ایران بزرگ ترین تولید کننده مقاطع آلومینیومی

آکپا ایران بزرگ ترین تولید کننده مقاطع آلومینیومی

دسته: صنعت > لوازم صنعتی

استان: آذربایجان شرقی

شرکت آکپا ایران تولید کننده انواع پروفیلهای اختصاصی آلومینیوم ، ترمال بریک و رنگ کاری فلزات به روشهای الکترواستاتیک پودری، دکورال و آنادایزینگ در ایران دارای گواهینامه های استاندارد ملی ایران ، استاندارد ISO 9001-2008 و هم چنین گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ، مجهز به آزمایشگاه فنی بوده و تولیدات خود را با مشارکت شرکت آکپای ترکیه و مطابق با استاندارد CE اروپا ارائه می نماید. این شرکت علاوه بر تولید بیشترین حجم پروفیل ، در زمینه تأمین و توزیع ماشین آلات ساخت درب و پنجره ، یراق آلات سیستم های لولایی، کشویی فعالیت داشته و کلیه الحاقیات را در رنگ های مختلف و مطابق با نیاز و سلیقه مشتری و متناسب با تمام شرایط آب و هوائی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. از این رو به فعالان صنعت ساختمان و تولید کنندگان درب و پنجره پیشنهاد میگردد اگر به دنبال کیفیت می باشید آکپا ایران بهترین و برترین گزینه شما خواهد بود.
جهت سفارش خرید پروفیل و ماشین آلات درب و پنجره می توانید به وب سایت آکپا ایران به آدرس www.akpairan.comمراجعه و یا با شماره تلفنهای 8-2466095و تلفکس 2466099 تماس حاصل فرمائید.




اطلاعات تماس

نام   ارمان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۱۹:۱۳:۵۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ ۱۴:۴۳:۵۴
تعداد نمایش   436
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,آکپا,ایران,بزرگ,ترین,تولید,کننده,مقاطع,آلومینیومی,آکپا ایران بزرگ ترین تولید کننده مقاطع آلومینیومی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام