بازرسی مخازن و خودروهای دوگانه سوز CNG و LPG

بازرسی مخازن و خودروهای دوگانه سوز CNG و LPG

دسته: اتومبیل و موتورسیکلت > نمایشگاه ماشین

استان: تهران

شرکت پرشانا فنی پاسارگارد
مجری انجام تست ادواری مخازن و خودروهای CNG

شرکت پرشانا فنی پاسارگاد (مسئولیت محدود) با بهره گیری از نفرات متخصص و باتجربه در زمینه مدیریت و بازرسی مخازن CNG و خودرو های دوگانه سوز تاسیس شده و سعی در خدمت صادقانه و توسعه این صنعت نموده است.
شرکت پرشانا فنی پاسارگاد از بدو تاسیس سعی حضور فعال در صنایع مختلف داشته واکنون با تصمیم مدیران ارشد سازمان به منظور دستیابی به بهبود عالیه وحفظ و تداوم آن در سیستم بازرسی شرکت اقدام به استقرار الزامات عمومی برای انواع مختلف شرکت های بازرسی کننده مطابق استاندارد ISIRI ISO/IEC 17020:2013 نموده و در این راستا تاییدیه لازم از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران را اخذ نموده است.
شرکت پرشانا فنی پاسارگاد دارای بخش آموزش تکنیک¬های بازرسی فنی است. مدیریت ارشد ارتقاء دانش فنی و افزایش مهارت¬های تخصصی کارکنان را در اولویت ماموریت¬های سازمانی قرار داده است.
حیطه فعالیت این شرکت براساس استانداردهای تعیین شده (9426 – 9747 - 5600 ) از سوی سازمان ملی استاندارد ایران صورت می پذیرد.
سامانه ذخیره سوخت خودروهای گازسوز CNG و LPG باید توسط سازمان بازرسی کننده واجد شرایط در یک دوره زمانی حداکثر 12 ماهه و بصورت VISUAL مورد بازرسی قرار گیرد. البته بسته به شرایط شهرهای مختلف انجام بازرسی های VISUAL مکرر بیشتر نیز می تواند مورد نیاز باشد.
مخزن CNG خودروهای گازسوز CNG باید توسط سازمان بازرسی کننده واجد شرایط در یک دوره زمانی حداکثر 36 ماهه مورد آزمون هیدرواستاتیک قرار گیرد.




اطلاعات تماس

نام   شرکت پرشانا فنی پاسارگاد
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ ۰۶:۳۴:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۰۲:۰۴:۴۵
تعداد نمایش   951
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بازرسی,مخازن,خودروهای,دوگانه,سوز,CNG,LPG,بازرسی مخازن و خودروهای دوگانه سوز CNG و LPG





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام