میزبانی وب (Web Hosting)

میزبانی وب (Web Hosting)

دسته: کامپیوترواینترنت > هاست و دامین

استان: تهران

میزبانی وب (Web Hosting)

میزبانی وب از موضوعات اساسی یک وب سایت است، مدیران سایت اهمیت ویژه‌ای برای کیفیت خدمات هاست و پشتیبانی آن قائل‌اند. فراسیستم با داشتن سرورهای داخلی و خارجی اعم از ویندوز و لینوکس، با کیفیت و استانداردهای به روز درصدد برآوردن نیازهای گوناگون مشتریان خود است.

هاست ویندوز فراهاستینگ مجهز به آخرین تکنولوژی های سخت افزاری،نرم افزاری بوده و سرور ها در بهترین دیتا سنتر های اروپا و آمریکا می باشد.سیستم عامل این هاست ،ویندوز سرور 2008 می باشد و تمامی کامپوننت های زبان های برنامه نویسی asp,asp.net,... را پشتیبانی می کند. در واقع این هاست تمامی نیازهای شما را به عنوان یک برنامه نویس مرتفع می نماید.

هاست لینوکس (یا همان میزبانی لینوکس)یکی از محبوبترین خدمات هاستینگ وب در میان کاربران اینترنت است. فرا هاستینگ، هاست کاملی برای میزبانی وب سایت هایی بوده که تکنولوژی آن ها بر اساس PHP و یا html بنا نهاده شده، سرعت بالا، آپ تایم و کیفیت بالا،قیمت مناسب،برخی امکانات نامحدود از ویژگی های بارز هاست لینوکس فراهاستینگ می باشد،در صورتی که از CMS های متن باز مانند جوملا ،ورد پرس،نیوک و... به زبان های PHP و یا CGI و Perl استفاده میکنید ما هاست لینوکس فراهاستینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت فرا هاست با قرار دادن سرورهای هاستینگ لینوکس در داخل ایران این خدمات را با کیفیت و امنیت بسیار بالایی در اختیار متقاضیان هاست وب لینوکس قرار می‌دهد. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن سرورهای قدرتمند میزبانی لینوکس در داخل کشور بستری مطمئن برای استفاده کاربران فراهم نموده است.

www.farahosting.com




اطلاعات تماس

نام   فراسیستم فرتاک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ ۰۵:۴۲:۲۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ ۰۲:۱۲:۲۵
تعداد نمایش   1027
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,میزبانی,(Web,Hosting),میزبانی وب (Web Hosting)





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام