مدیریت هوشمند مدارس

مدیریت هوشمند مدارس

دسته: کامپیوترواینترنت > نرم افزار

استان: آذربایجان شرقی

نرم افزار مدیریت کارنامه مدارس
با نفوذ بیشتر تکنولوژی و علاقمندی مدیران مدارس جهت پیشرفت دانش آموزان تا حوزه هوشمند سازی در سالهای اخیر افزایش یافته است. هوشمند سازی به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی می شوند.هوشمند سازی نرم افزاری شامل مکانیزه نمودن تمام امورات مدیریتی٬ اداری و آموزشی مدارس می باشد.در همین راستا٬ شرکت طرح اندیشان تولید نرم افزاری در قالب پکیج مدیریتی توانا را ارائه نموده است که پاسخگوی تمام نیازهای هوشمند سازی نرم افزاری یک مدرسه می باشد. همچنین می توانیم این ادعا را داشته باشیم تنها نرم افزاری است که مدیریت کارنامه ها را در سطح بسیار گسترده و کامل در اختیار مدارس قرار داده که جای هیچ گونه نیازی را خالی نگذاشته است.
با یک کلیک و کمترین زحمت ممکن کارنامه های بسیار زیبا٬ قابل فهم و شامل تمامی مفاهیم رتبه بندی در نظر مدیران که در آن گنجانیده شده است در اختیار کاربران قرار می گیرد. به دلیل عدم محدودیت در تولید و طراحی کارنامه ها٬ هر کارنامه ای را که در ذهن دارید از این نرم افزار مدیریت کارنامه توانا بخواهید. نمونه هایی از این نوع کارنامه های بی نظیر در سایت قرار داده شده تا بتوانید آن ها را مشاهده نمایید.
فقط کافی است بازه زمانی مورد نظر خود را برای تهیه کارنامه مستمر به نرم افزار بدهید. نرم افزار با یک کلیک بطور اتوماتیک تمامی محاسبات را انجام داده و اطلاعات تک تک دانش آموزان را با تک تک نمراتی که در آن بازه زمانی دریافت نموده اند را جمع آوری کرده و به صورت زیبا٬ دلنشین و جذاب در قالب کارنامه ها٬ ارزیابی مستمر مقابل شما قرار می دهد. این کارنامه ها از لحاظ ظاهری و نحوه کاربری و عدم محدودیت متفاوت بسیار زیادی با سامانه ای کارنامه ای دیگر موجود دارد که همگی آنها از محدودیت خاصی برخوردار هستند بخصوص اینکه تنها نرم افزاری که توانسته در زمینه کارنامه های توصیفی و کمی تا به این حد نمودارهای زیبا و قابل فهم و چشم نواز با چنین طراحی تولید نماید.
سیستم مدیریت کارنامه های توانا تنها یکی از زیر سیستم های نرم افزاری مدیریت هوشمند سازی مدارس توانا است. سایر بخش ها سیستم حضور و غیاب کاملا اتوماتیک دانش آموزان و پرسنل به علاوه سایر بخش های مدیریتی جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار مدرسه توانا به وب سایت شرکت طرح اندیشان تولید مراجعه فرمایید.

شماره تماس دفتر تبریز: 3 - 04135539401
دفتر ارومیه: 04432222733
شماره موبایل مهندس فربود ستاری: 09195559428 - 09148348342

لینک مشاهده نرم افزار مدرسه هوشمند توانا:
http://www.softgold.ir/Product/Index/2
http://tarhandishan.com/software.php?softid=40
www.school1400.ir




اطلاعات تماس

نام   گروه طلای نرم
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۵:۴۱:۴۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۲:۱۱:۴۳
تعداد نمایش   595
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,مدیریت,هوشمند,مدارس,نرم افزار مدرسه,نرم افزار مدیریت مدرسه,نرم افزار مدرسه هوشمند,نرم افزار مدیریت مدرسه هوشمند,نرم افزار هوشمندسازی مدارس,نرم افزار هوشمندسازی مدرسه,مدیریت هوشمند مدارس





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام