آموزش تعمیر موبایل در تبریز

آموزش تعمیر موبایل در تبریز

دسته: ارتباطات > تعمیرات موبایل

استان: آذربایجان شرقی

آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار با قیمتی مناسب بصورت کاملاْ خصوصی،عمومی
تبریز

آموزش تعمیرات موبایل بصورت خصوصی و عمومی تضمینی بصورت کاملاً حرفه ای کار با انواع گوشی حتی جدید ترین مدل های موجود در بازار متفاوت تر از آموزشگاههای تعمیر موبایل همراه با پشتیبانی
حرفه تعمیر تلفن همراه ترکیبی از رشته های مخابرات ،الکترونیک، کامپیوتر و مهارت های خاص تعمیراتی است.با توجه به رشد روز افزون استفاده از تلفن همراه و تنوع گوشی های جدید بازار و خدمات ارائه شده توسط آنها نیازبه خدمات پس از فروش برای تلفن همراه روز به روزبیشتر میگردد. در نهایت برای ورود به این حرفه به یقین میتوان گفت گذراندن دوره های مهارتی استانداردهمانند دوره های مهارت سازمان فنی وحرفه ای اولین قدم است.

بهره گیری از استاید با تجریه و هیئت علمی فعال

دریافت شهریه به صورت اقساط
آموزش مباحث بازار محور در دوره های حرفه ای و خصوصی مانند مبانی کسب و کار فروش و تعمیر تلفن همراه (برای اولین بار )
حضور بیش از9سال در بازار کار و در صنعت آموزش تعمیر موبایل
کارگاه های مجهز و محیط آموزشی مناسب
شماره مشاوره وثبت نام 09014236734یزدانی
مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی :
بخش اول ) مبانی الکترونیک و مخابرات و قطعه شناسی عمومی است که شامل آشنایی با مفاهیم اولیه الکترونیک مقاومت، مدارهای سری و موازی، جریان و ولتاژمستقیم و متناوب، خازن، سلف و فیلتر ، نیمه هادی ها و مبدل ها ،مدارهای منطقی و مخابرات می باشد.

بخش دوم ) آشنایی با شبکه، قسمت بندی، ماژول بندی موبایل، طریقه کار و شرح مکانیزم هربخش موبایل جدا از
یک برند یا مدل خاص ، منوهای تعمیراتی و نقشه خوانی درگوشی تلفن همراه شامل متدهای عمومی و تخصصی،عیب یابی عمومی و رفع عیب موارد مطروحه است.

بخش سوم ) آموزش مهارت های لازم جهت کارروی قطعات سخت افزاری وSMD شامل کار با هویه، هیتر، مکانیزم های شستشوی برد PCB، کار با IC های BGA ، پایه سازی و احیای آنها، باز و بست گوشی و مهارت های کارگاهی است.

بخش چهارم ) عیب یابی تخصصی گوشی های تلفن همراه شامل مدل های نوکیا، سامسونگ، سونی اریکسون وگوشی های جدید هوشمند و شگردهای تعمیراتی مورد نیاز تعمیر آنهاست، آشنایی با نرم افزار موبایل ومکانیزم فلش و آنلاک و کاربا باکس های موبایل و عیب یابی تخصصی با مالتیمتر بخصوص آمپرمتر و ساختار حافظه ها و برنامه های موبایل در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند.

بخش پنجم ) در این بخش از مطالب آموزش داده شده در طول دوره جهت تعمیرات گوشی موبایل استفاده می شود. در حقیقت کارآموز در این بخش با انجام تعمیرات واقعی با چالش های موجود در بازار کار روبرو می شود

در پایان دوره به کارآموزطی آزمون سازمان فنی وحرفه ای گواهینامه مهارت با اعطا خواهد شد.




اطلاعات تماس

نام   یزدانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۵:۴۷:۰۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۲:۱۷:۰۰
تعداد نمایش   706
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,آموزش,تعمیر,موبایل,تبریز,آموزش+تعمیر موبایل+تبریز,آموزش تعمیر موبایل در تبریز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام