عینک آفتابی تروکالر Tru Color

عینک آفتابی تروکالر Tru Color

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: تهران

ترو کالر اشعه های مضر و نور اضافی را می گیرد و رنگ ها را شفاف تر نشان می دهد.


عینک ترو کالری که ما برای شما ارسال می کنیم عینک TruColor اورجینال بوده و در تمامی بخشهای آن حتی بر روی دستمال آن نیز عبارت Made In Canada حک شده است.
قبل از خرید از سایر فروشگاه ها قیمت عینک ترو کالر را جویا شوید.
شرکت IHB group بعنوان یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور این عینک را به صورت اورجینال و بالاترین کیفیت ساخت کشور Canada در اختیار شما قرار می دهد.

خرید پستی عینک آفتابی ترو کالر اصل خرید کلی عینک آفتابی tru color اوریجینال خرید کلی عینک آفتابی ترو کالر اصل درباره دستگاه عینک آفتابی tru color اوریجینال درباره دستگاه عینک آفتابی ترو کالر اصل درباره عینک آفتابی tru color اوریجینال درباره عینک آفتابی ترو کالر اصل راهنمای استفاده از عینک آفتابی tru color اوریجینال

توضیحات مربوط به عینک آفتابی تروکالر Tru Color :

عینک های تروکالر چشمان شما را در مقابل اشعه های مضر نور خورشید بیمه می کند.

عینک های تروکالر با استفاده از آخرین تکنولوژیهای ساخت عینک در دنیا تهیه شده اند.

در Trucolor استفاده از یک لنز از جنس ملانین بازتاب نور خورشید را افزایش داده و وضوح رنگها و شفافیت رویت آنها را بالا می برد.
 عینک آفتابی ترو کالر اصل عینک آفتابی ترو کالر اصل درجه 1 عینک آفتابی ترو کالر اصل درجه یک عینک آفتابی تروکالر اصل اوریجینال Tru Color فروش, فروش اینترنتی عینک آفتابی tru color اوریجینال فروش اینترنتی عینک آفتابی ترو کالر اصل فروش عمده عینک آفتابی tru color اوریجینال فروش عمده عینک آفتابی ترو کالر اصل فروش عینک آفتابی tru color اوریجینال
حتما شما هم نام عینک های آفتابی تروکالر را در تبلیغات تلویزیونی شنیده اید. آیا می دانید این عینکها چه مزیتی دارند؟ عینک های آفتابی ترو کالر نسبت به سایر عینکهای آفتابی در مقابل HEV (اشعه های پر قدرت) UVB و UVA (اشعه های فرا بنفش) از چشمان شما محافظت بیشتری بعمل می آورند، همچنین این عینکها شفافیت و حفاظت رنگی را در تصویر نسبت به عینک های معمولی افزایش میدهد.ولی این تمامی مطلب نیست،این عینک به یک طراحی جدید برای حفظ و نگهداری مجهز است که با استفاده از آهن رباهایی که در دسته عینک به کار رفته، میتوان عینک را تقریباً به هر مکانی متصل کرد و از گم شدن آن جلو گیری کرد. به علاوه ما برای شما یک گیره مخصوص را نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید عینکتان را به سایبان ماشین یا هر سطح دیگری (با استفاده از برچسب دو طرفه ) متصل کنید.

ترو کالر اشعه های مضر و نور اضافی را می گیرد و رنگ ها را شفاف تر نشان می دهد

عینک های آفتابی ترو کالر علاوه بر محافظت بیشتر در مقابل HEV (اشعه های پر قدرت) UVB و UVA (اشعه های فرا بنفش)، شفافیت و حفاظت رنگی را در تصویر نسبت به عینک های معمولی افزایش میدهد.


ولی این تمامی مطلب نیست،این عینک به یک طراحی جدید برای حفظ و نگهداری مجهز است که با استفاده از آهن رباهایی که در دسته عینک به کار رفته، میتوان عینک را تقریباً به هر مکانی متصل کرد و از گم شدن آن جلو گیری کرد.


به علاوه ما برای شما یک گیره مخصوص را نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید عینکتان را به سایبان ماشین یا هر سطح دیگری (با استفاده از برچسب دو طرفه ) متصل کنید.

خرید پستی عینک آفتابی تروکالر Tru Color اصل کانادا

ویژگی های خرید عینک آفتابی تروکالر Tru Color :
• حفظ رنگ بیشتر تصاویر

• حفاظت بیشتر در مقابل تششعات UVB ، HEV ، UVA

• قابل اتصال به هر نقطه با استفاده از دسته های مغناطیسی
خرید پستی عینک آفتابی تروکالر Tru Color اصل کانادا

ه چیزهایی داخل جعبه عینک آفتابی تروکالر Tru Color : است :

شامل : دو عدد عینک مردانه و زنانه ، دو عدد گیره مخصوص ، یک عدد دستمال مخصوص عینک ، یک عدد کیف عینک

راهنمای استفاده از عینک آفتابی ترو کالر اصل سفارش سفارش آنلاین عکس عینک آفتابی tru color اوریجینال, عکس عینک آفتابی ترو کالر اصل عینک آفتابی tru color اوریجینال عینک آفتابی tru color اوریجینال درجه 1 عینک آفتابی tru color اوریجینال درجه یک

سوال های متداول در ارتباط با عینک آفتابی تروکالر Tru Color :

آیا این عینک چشم را از اشعه UV هم محافظت می کند ؟

عینک های Trucolor نه تنها همانند عینک های آفتابی معتبر چشمان شما را از تشعشعات HEV و UVB و UVA محافظت می کند بلکه با ویژگی خاص خود ، شفافیت رنگها را نیز برایتان میسر می کند .

با توجه به ویژگی های خاص تروکالر آیا برای افراد خاصی کاربرد دارد ؟
Trucolor برای همه مناسب و مفید است بخصوص افرادی که بیشتر در معرض خطرات ناشی از اشعه های خورشیدی قرار دارند . ویژگی های منحصر به فرد Trucolor کاربرد آنرا برای همه میسر می کند.

من از عینک طبی استفاده می کنم ، آیا Tru color جایگزین آن می شود ؟

خیر به هیچ وجه . Trucolor یک عینک آفتابی است و نمی تواند جایگزین عینک های طبی شود


منظور از لنزهای رنگی موجود در عینک های آفتابی چیست ؟

در ساخت هر عینک آفتابی می توان از لنزهای رنگی دودی ، زرد ، مسی ، کهربایی یا نارنجی استفاده کرد که هر یک از این لنزها می تواند برای کار خاصی مثل رانندگی یا رشته های ورزشی مانند اسکی یا ماهیگیری نور را بازتاب کند و مفید واقع شود . اشکال این لنز ها در این است که با حذف گروهی از رنگها و بازتاب رنگهای دیگر شما محیط اطراف خود را با رنگهای طبیعیشان نمی بینید . در Trucolor استفاده از یک لنز از جنس ملانین بازتاب نور خورشید را افزایش داده و وضوح رنگها و شفافیت رویت آنها را بالا می برد.
آیا با ترو کالر میدان دیدمان وسیع تر می شود ؟
عینک آفتابی ترو کالر اصل, عینک آفتابی ترو کالر اصل درجه 1, عینک آفتابی ترو کالر اصل درجه یک, عینک آفتابی تروکالر اصل اوریجینال Tru Color, فروش, فروش اینترنتی عینک آفتابی tru color اوریجینال, فروش اینترنتی عینک آفتابی ترو کالر اصل, فروش عمده عینک آفتابی tru color اوریجینال, فروش عمده عینک آفتابی ترو کالر اصل, فروش عینک آفتابی tru color اوریجینال
با Trucolor در حقیقت آنچه که در میدان دیدتان قرار دارد واضح تر و شفاف تر دیده می شود و بدین صورت به وسعت دیدتان افزوده می گردد .
فروشگاه من و تو خرید خرید پستی آموزش استفاده عینک آفتابی tru color اوریجینال آموزش استفاده عینک آفتابی ترو کالر اصل تصاویر عینک آفتابی tru color اوریجینال تصاویر عینک آفتابی ترو کالر اصل توضیحات عینک آفتابی tru color اوریجینال توضیحات عینک آفتابی ترو کالر اصل خرید خرید آنلاین خرید آنلاین عینک آفتابی tru color اوریجینال خرید آنلاین عینک آفتابی ترو کالر اصل خرید ارزان عینک آفتابی tru color اوریجینال خرید ارزان عینک آفتابی ترو کالر اصل
با توجه به جنس خاص شیشه عینک های Trucolor آیا روش خاصی برای نگهداری آنها وجود دارد ؟

جنس خاص شیشه های Trucolor در لایه های میانی آن محفوظ است . از این عینک ها همانطور که از عینک های آفتابی قدیمی تان مراقبت می کردید ، محافظت کنید .کیف و دستمال مخصوص Trucolor به همین جهت تعبیه شده اند . در ضمن به یاد داشته باشید که وجود دگمه های آهنربایی در دسته عینک می توانند در حفظ و نگهداری آن به شما کمک فراوانی کنند .

آیا می توان شکل عینکهای سفارشی را خودمان انتخاب کنیم ؟

خیر ، با هر سفارش دو عدد عینک Trucolor برای شما فرستاده می شود که به دلیل متفاوت بودن فریم آنها در حقیقت دو عینک متفاوت در اختیار دارید و می توانید نحوه استفاده از آنها را خودتان انتخاب کنید .




اطلاعات تماس

نام   شرکت بازرگانی فروز
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ۰۵:۵۴:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۰۲:۲۴:۲۷
تعداد نمایش   348
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,عینک,آفتابی,تروکالر,Tru,Color,عینک آفتابی تروکالر Tru Color





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام