بخور گرم و سرد بیورر با گارانتی رسید

بخور گرم و سرد بیورر با گارانتی رسید

دسته: خدمات > زیبایی وبهداشتی

استان: تهران

مرجع اینترنتی فروش بخور گرم و بخور سرد و انواع ماساژور سه بعدی و محصولات گرمایی و زمستانی بیورر آلمان در ایران تقدیم میکند:

مرجع اصلی محصولات بیورر آلمان در ایران
www.beurer.ir
02155304581
آخرین اخبار در وب لاگ بیورر: www.beurer.persianblog.ir
محصولات بیورر آلمان را با ضمانت اصلی فقط از مرجع رسمی آن بخرید.

با دفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی

شرکت بیورر پیشرو تکنولوژی و رهبر بازار محصولات گرمازا ، بیش از 90 سال در تولید محصولات گرمازا تجربه اندوخته است.محصولات گرمازای شرکت بیورر مجهز به سیستم ایمنی مخصوص BSS میباشند.
این سیستم با کابلهای گرمایی بسیار پیشرفته و فن آوری سنسور الکتریکی نهایت ایمنی را فراهم می آورد.بدین ترتیب که در هنگام بروز مشکلات احتمالی یا استفاده نادرست با خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول جلوگیری می نماید.ایمنی مهمترین مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از این وظیفه خطیر به خوبی آگاه هستیم و به همین دلیل از بهترین و دقیق ترین سیستم ایمنی در تشک های برقی و محصولات گرماساز خود استفاده کرده ایم.فن آوری سنسور الکتریکی با امکان خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگیری کرده و بالاترین حد ایمنی را ارائه می دهد.پس با خاطر آسوده و بدون مزاحمت در گرمای لذت بخش استراحت کنید.

خاموشی خودکار بعد از 3 ساعت

ایمنی مهمترین مساله در مورد محصولات گرمازا است.ما از این وظیفه خطیر به خوبی آگاه هستیم و به همین دلیل از بهترین و دقیق ترین سیستم ایمنی در تشک های برقی و محصولات گرماساز خود استفاده کرده ایم.فن آوری سنسور الکتریکی با امکان خاموشی خودکار از گرم شدن بیش از حد محصول در صورت استفاده نادرست جلوگیری کرده و بالاترین حد ایمنی را ارائه می دهد.پس با خاطر آسوده و بدون مزاحمت در گرمای لذت بخش استراحت کنید.

استاندارد Oeko-Tex با معیارهای واضح ، اصول جامعی بوجود آورده که در آن مواد زیان آور حذف شده ، ملاک آزمایش برای هر ماده به تنهایی تعریف شده و مقررات و محدودیتهای سختی تصریح شده است. تمامی پتوها ، روتشکی ها و تشکچه های برقی قابل شستشوی شرکت بیورر دارای گواهینامه معتبر Oeko-Tex هستند. گواهینامه Oeko-Tex ایمنی منسوجات را برای مصرف کننده تایید میکند.

منسوجات دارای این امتیاز تحت بیش از 100 آزمایش اختصاصی از نظر سرطانزایی ، آلرژی ناشی از مواد رنگی ، آفت کش ها و مواد خطرناک مانند کادیوم ، جیوه ، سرب و نیکل مورد برسی قرار می گیرند.این استاندارد و آزمایشات مربوط به آن در سراسر جهان روشن و قابل مقایسه است و به مصرف کننده آگاه در تصمیم برای خرید کمک می نماید.

با ضمانتنامه آرمین درمان(نمایندگی انحصاری محصولات بیورر)

021-55304581

در ابعاد مختلف

www.beurer.ir


قیمت: www.beurer.ir




اطلاعات تماس

نام   بیورر ایران
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ ۰۶:۰۸:۱۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۰۲:۳۸:۱۱
تعداد نمایش   518
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,بخور,گرم,سرد,بیورر,گارانتی,رسید,بخور گرم و سرد بیورر با گارانتی رسید





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام