دوربین دیجیتال نیکون Coolpix L320

دوربین دیجیتال نیکون Coolpix L320

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

دوربین عکاسی نیکون Coolpix L320 دارای تکنولوژی پیشرفته ای است که به راحتی به شما اطمینان می دهد که هیچ لحظه ای را از دست نخواهید داد.حالت EasyAuto آن به طور خودکار نسبت به سوژه و نور صحنه تمامی تنظیمات را جهت کسب بهترین نتیجه تنظیم می نماید تا بدون نگرانی عکسبرداری کنید.لنز NIKKOR دوربین عکاسی نیکون Coolpix L320 با قابلیت 26 برابر زوم اپتیکال و پوشش ناحیه 22.5-585 میلیمتری هر آنچه مورد دلخواه شما باشد را پوشش میدهد.

L320 یکی دیگر از مدل های بریج ارزان قیمت نیکون است. این دوربین از نظر ظاهری شبیه به دیگر برادران خود می باشد. همگی آن ها بیشتر شبیه به کامپکت هایی هستند که یک دستگیره و لنز بزرگ از درون بدنه ی آن ها بیرون زده است. به هر صورت این دوربین از نظر کاربری به همان سادگی است و می توان آن را یک بریج Point To Shoot به حساب آورد. یک ویژگی که در این دوربین بسیار جلب توجه می کند لنز بسیار واید آن است. لنز این دوربین در حالت واید می تواند بر روی فاصله ی کانونی معادل 22.5 میلی متر قرار گیرد.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۵۳:۲۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۲۳:۲۳
تعداد نمایش   651
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,نیکون,Coolpix,L320,دوربین دیجیتال نیکون Coolpix L320





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام