پایگاه اطلاع رسانی مناقصات ومزایده نماتندر

پایگاه اطلاع رسانی مناقصات ومزایده نماتندر

دسته: صنعت > مزایده و مناقصه

استان: تهران

اسناد مناقصه، اسناد مزایده، اسناد فراخوان نرم افزار اندروید اطلاع رسانی مناقصات ، مزایدات و استعلام بها سراسر کشور نماتندر
نرم افزار اندروید مناقصات و مزایدات سراسر کشور وابسته به پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور نماتندر بوده و لذا با در اختیار داشتن این نرم افزار کاربران عزیز امکان دسترسی به اطلاعات تمامی مناقصات و مزایدات روز کشور را روی تلفن همراه و یا دستگاه های جانبی دیگر خواهند داشت.
بخش مناقصات : از آنجا که لازمه توسعه پایدار در فضای کسب و کار در زمینه های مختلف کاری(اعم از نفت و گاز، ابنیه و ساختمان، راه،تاسیسات،آی تی،صنعت،برق و مخابرات، اتوماسیون صنعتی،آب و فاضلاب، خدمات، ایمنی،فلزات، پزشکی، معدن، چوب، خودرو، کشاورزی، تامین کالا و .... )، توزیع برابر فرصت های کاری و برداشتن موانع در مقابل اطلاع رسانی شفاف می باشد، پایگاه جامع اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور نماتندر در گامی بزرگ امکان بررسی اطلاعات تمامی مناقصات و استعلام بها های کشور را به صورت ساعتی در این نرم افزار و برای کاربران سیستم عامل اندروید پیش بینی نموده است.
بخش مزایدات : بی شک تمامی خریداران و مزایده گران عزیز در زمینه های گوناگون اعم از خودرو، املاک، ماشین آلات،صنایع، فلزات،اموال و کالاهای مازاد و ....نیازمند یک سیستم یکپارچه و سهل الوصول جهت دسترسی به اطلاعات تمامی مزایدات زمینه فعالیت خود هستند، در همین راستا نرم افزار جامع اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات نماتندر این امکان را برای تمامی این عزیزان فراهم آورده است.
قابلیت های نرم افزار :
- امکان مشاهده مناقصات به تفکیک زمینه های کاری گوناگون
- دسته بندی دقیق و جزئی
- امکان تفکیک مناقصات و مزایدات مهلت دار از تمامی مناقصات و مزایدات
- امکان دسترسی به تصویر روزنامه ای مناقصات و مزایدات
- امکان راهنمایی کاربران جهت دریافت اسناد مناقصات یا مزایدات
- اطلاع رسانی مناقصات و استعلام بها ها برای پیمانکاران و نامین کنندگان خرد و کلان
- به روز رسانی ساعتی اطلاعات توسط مرکز
- ...
جهت دریافت سرویس موبایل با شماره های شرکت (02122636506) تماس حاصل نمایند.
تصاویری از محیط




اطلاعات تماس

نام   داوودقرجه
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۰۶:۵۲:۰۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ۰۳:۲۲:۰۹
تعداد نمایش   591
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پایگاه,اطلاع,رسانی,مناقصات,ومزایده,نماتندر,پایگاه اطلاع رسانی مناقصات ومزایده نماتندر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام