معجون چهار مغز با عسل

معجون چهار مغز با عسل

دسته: صنعت > تولید مواد غذایی

استان: اصفهان

معجون چهار مغز با عسل
شرکت تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها
شرکت عسل شهدینه گلها در سال 1385 به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی انواع عسل های گیاهی و دارویی آغاز کرده است.این شرکت اهمیت ویژه ای برای خواص دارویی عسل خود قائل بوده، مرغوب ترین عسل های مربوط به مناطق مختلف ایران ( استان های فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و ... ) را جمع آوری کرده و تحت بهترین شرایط ممکن و به دور از هرگونه آسیب غذایی بسته بندی نموده و در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرارمی دهد.

امید است با ارائه نظرات خود ما را در ادامه این راه یاری دهید شرکت تعاونی عسل شهدینه گلها تولید کننده انواع عسل دارویی و گیاهی ( آویشن ، سدر ، انگبین و ...) ، عسل طبیب صرع ، صفرا، پروستات ، درد مفاصل و کم خونی است با عسل کم اشتهایی و کم خوابی را فراموش کنید . تمامی محصولات این شرکت قبل از بسته بندی در آزمایشگاه کنترل مواد غذایی آنالیز می شود و در صورت استاندارد بودن تحت بهترین شرایط ممکن یسته بندی می شود. عسل خواب آور است و به مبتلایان به بیماری کم خوابی توصیه می شود که قبل از خواب چند قاشق مرباخوری عسل میل کنند.

عسل و میوه‌های مغزدار ...
مصرف عسل و میوه‌های مغزداری چون پسته و گردو باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.
به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، افرادی که می‌خواهند کلسترول خون خود را کاهش دهند باید عسل، بادام، پسته، گردو را هم به میوه‌ها و سبزی‌های رژیمی خود اضافه کنند.
نتایج تحقیقات نشان داد که عسل حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است و مانند اسفناج، سیب، پرتقال و توت فرنگی می‌تواند با رادیکالهای آزاد تولید شده در بدن که به سلول‌ها آسیب می‌رساند، مبارزه کند.
دراین بررسی 25 مرد 18 تا 68 ساله به مدت پنج هفته آزمایش شدند و در این مدت هر یک از آنها روزانه 4 قاشق غذاخوری عسل که در یک لیوان آب حل شده بود را مصرف کردند. پس از پایان پنج هفته مشخص شد که سطح آنتی اکسیدانها در خون این افراد نسبت به گذشته بالاتر رفته و میزان کلسترول آنها کمتر شده است.
در مطالعه دیگری هم نشان داده شد که مصرف میوه‌های مغزدار مثل بادام با این که خودشان حاوی چربی هستند ولی چون چربی آنها از نوع چربی غیراشباع است، باعث کاهش میزان کلسترول بد یا LDL شده در نتیجه خطر بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهند.گردو، بادام، و پسته حاوی بیست نوع پروتئین هستند که با استفاده معقول از آنها نیازهای بدن تأمین می‌شود. آجیل‌ها منبع انرژی در بدن هستند و بهترین روش، استفاده از چهار مغز «گردو، بادام، فندق و پسته» یا به صورت شیرهای گیاهی است که به جای یک وعده اصلی غذا از هر مغز، 12.5 گرم از هر کدام همراه با عسل یا خرما یا کشمش یا توت خشک مصرف شود.
این مقدار آجیل، چهار برابر گوشت انرژی دارد! البته مغزهای گیاهی عمدتاً‌ دارای طبیعتی گرم هستند؛ اما برخی از مغزها مانند تخمه گرمک، تخمه هندوانه،‌ تخمه کدو و شاه‌بلوط، دارای طبیعتی سرد و تر هستند و بقیه مغزها مانند بادام، پسته،‌ بادام زمینی، تخمه طالبی، نارگیل،‌ تخمه خربزه، کنجد،‌ گردو،‌ بادام هندی و فندق دارای طبیعتی گرم هستند.
میوه های مغزدار و دانه دار خوراکی، میان وعده های مناسبی برای تامین انرژی هستند.بهتر است مغزها به صورت خام مصرف شوند یا هنگام تفت دادن از نمک کمتری استفاده شود.
خواص پسته:
مغز پسته حاوی ماده ای نیروزا و سرشار از مواد مغذی است.این گیاه دارای ویتامین B۱ ، B۲، PP و E، املاح معدنی آهن و کلسیم می باشد.چربی پسته غیر اشباع (چربی خوب) بوده برای قلب و عروق مفید است.مغز پسته نیز دارای آنتی اکسیدان است که خواص ضد سرطانی دارد.روغن این گیاه سرشار از ویتامین های A، D ، E، K و مواد معدنی نظیر آهن، فسفر، مس، روی، پتاسیم و منیزیم است.روغن پسته در صنایع آرایشی و دارویی کاربرد فراوان دارد زیرا به سرعت جذب پوست می شود ضمن این که روغن مناسبی برای ماساژ بدن است.هر ۱۰۰ گرم پسته ۶۰۱ کالری دارد.
خواص بادام
دو نوع درخت بادام وجود دارد؛ بادام شیرین و تلخ.در ایران بادام تلخ نیز به عمل می آید، مغز بادام تلخ برای تهیه روغن بادام تلخ مورد استفاده قرار می گیرد و مصرف صنعتی دارد.علت تلخی مغز بادام وجود اسید سیانیدریک موجود در آن می باشد.چغاله بادام نیز دارای ویتامین A بوده، مقدار کلسیم و آهن آن نیز قابل ملاحظه است.هر ۱۰۰ گرم بادام حاوی ۶۱۲ کالری می باشد..
خواص گردو: گردو سرشار از اسیدهای چرب اشباع‌شده مونو (حدود 72%) مثل اسید اولئیک است و منبعی عالی از کلیه اسیدهای چرب ضروری امگا3 مثل اسید لینولئیک و اسید آلفا لینولئیک و اسیدهای آراشیدونیک می‌باشد. مصرف مداوم گردو در رژیم‌غذایی به پایین آوردن کلسترول کلی و همچنین کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) در خون کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که رژیم‌غذایی مدیترانه‌ای که سرشار از اسیدهای چرب اشباع مونو و اسیدهای چرب امگا3 می‌باشد، به پیشگیری از بیماری قلبی کرونری و سکته کمک می‌کند.
مصرف حدود 25 گرم گردو در روز 90% از اسیدهای چرب امگا3 ضروری (مصرف توصیه شده روزانه) را فراهم می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که اسیدهای چرب n-3 با عملکرد ضدالتهابی خود به کاهش خطر فشارخون، بیماری‌های قلبی کرونری، سکته و سرطان‌های سینه، روده و پروستات کمک می‌کند.
گردو منبعی عالی از مواد فیتوشیمی مثل ملاتونین، اسید الاژیک، ویتامین E، کاروتینوئید و ترکیبات پلی‌فنولیک است که با خاصیت آنتی‌اکسیدانه بودن آن در ارتباط است. این ترکیبات اثرات بالقوه‌ای برعلیه سرطان، پیری، التهاب و بیماری‌های نورولوژیکی دارند.
علاوه بر اینها، گردو منبعی بسیار خوب از ویتامین E و به ویژه گاما-توکوفرول است؛ حدود 21 گرم در هر 100 گرم (حدود 140% از سطح موردنیاز روزانه). ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان محدود در چربی بسیار قوی است که برای حفظ یکپارچگی غشای سلولی غشاهای مخاطی و پوست با محافظت از آن دربرابر رادیکال‌های آزاد مضر اکسیژن لازم است.
گردو حاوی بسیاری ویتامین‌های گروه B مثل ریبوفلاوین، نیاسین، تیامین، اسید پانتوتنیک، ویتامین B6 و فولات نیز می‌باشد.
گردو منبع بسیار قوی از موادمعدنی مثل منگنز، مس، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، زینک و سلنیوم می‌باشد. مس کوفاکتوری در بسیاری آنزیم‌های حیاتی مثل سیتوکروم سی-اکسیداز و سوپراکسید دیسموتاز می‌باشد (سایر موادمعدنی که کوفاکتور این آنزیم هستند منگنز و زینک می باشند). زینک نیز در بسیاری آنزیم‌هایی که رشد بدن، تولید اسپرم، هضم و گوارش و سنتز اسید نوکلئیک را تنظیم می‌کنند یک کوفاکتور به شمار می‌رود. سلنیوم یک ریزمغذی مهم است که بعنوان کوفاکتوری در آنزیم‌های آنتی‌اکسیدانه مثل گلوتاتیون پِراکسیداز نقش دارد.
روغن گردو رایحه‌ای عالی و خاصیت قابض دارد و از پوست دربرابر خشکی محافظت می‌کند. از گردو در آشپزی، بعنوان روغن حامل در داروسازی سنتی و ماساژدرمانی، رایحه‌درمانی و صنعت داروسازی و آرایشی استفاده می‌شود.
برای اینکه در روز از میزان کافی موادمعدنی، ویتامین و پروتئین بهره‌مند شوید، روزانه یک مشت گردو بخورید



خواص بادام هندی-ارزش تغذیه ای بادام هندی چقدر؟



بادام هندی شور یا بوداده یکی از تنقلاتی است که این روزها به صورت بسته بندی در فروشگاه ها و مغازه ها و به صورت فله ای در آجیل فروشی ها یافت می شود. این مغز لذیذ لوبیایی شکل، سرشار از ویتامین های A و E و املاح معدنی مس، منیزیم، فسفر، روی و همچنین چربی و پروتئین است. اسید اولئیک موجود در آن، چربی غیراشباعی است که برای قلب مفید بوده و در روغن زیتون هم یافت می شود و پروتئین آن حاوی اسیدهای آمینه ضروری بدن است.
یکی از ویژگی های بادام هندی مس فراوان آن است. مس به همراه آهن نقش مهمی در ساخت هموگلوبین داشته و از کم خونی جلوگیری می کند. این عنصر در حذف رادیکال های مضر بدن موثر بوده و نقش اساسی در تشکیل غلاف میلین سلول های عصبی داشته و در تشکیل رنگدانه های ملانین پوست و مو نقش مهمی ایفا می کند.

از دیگر مزایای بادام هندی منیزیم آن است. منیزیم می تواند با تنظیم فشار خون از سکته های قلبی بکاهد و برای سلامتی استخوان ها مفید باشد. منیزیم با متعادل کردن مقدارکلسیم به کشش ماهیچه ها کمک می کند. اگر منیزیم به میزان کافی دریافت نشود، کلسیم می تواند آزادانه وارد سلول های عصبی شده و بیش از حد فعال شود و باعث انقباض بیش از حد عضلات گردد.

همچنین منیزیم موجود در بادام هندی می تواند از اختلالات خواب در دوران یائسگی و از حملات سردردهای میگرنی بکاهد. اما با توجه به ارزش تغذیه ای بسیار بالای این مغز مفید، بد نیست بدانید که مصرف بیش از حد آن به دلیل چربی بالا، کالری بسیار زیادی به بدن وارد کرده و موجب چاقی و افزایش وزن می شود؛ پس در مصرف آن محتاط باشید.


معجون چهار مغز با عسل چه قدر رحم و تخمک رو قوی میکنه؟
معمولا اغلب بیماری ها ازجمله مشکلات ناباروری و دردها ناشی از طبع سرد هستند معجون مذکور چون گرم است سبب تقویت اعصاب و رحم میگردد همانطورکه غذاهای سرد سبب سردی و بیماری می گردد غذاهای گرم (حاوی باز) سبب بهبود ودرمان آنها می گردد
مغرها همه گرم و خشک و عسل گرم و تر است هم برای تقویت اسپرم وتخمک مفیداست هم برای ناراحتی های گوارشی که ناشی از سردی معده می باشند
آب یخ و غذاهای فریزشده سبب انواع بیماری ها هستند این معجون به شرطی اثربخش تر است که از غذاهای استرس زا و فریزشده و آب یخ پرهیزشود وبجایش آب خنک و غذاهای ارگانیک مثل معجون مذکور استفاده کنیم

آدرس: اصفهان – خیابان امام خمینی- خیابان بسیج – خیابان باغ بهشت –کوی سادات –
ساختمان دوم سمت چپ تلفن: 95022123-031-33391845-031-09132282239
ایمیل:fazel210@gmail.com سایت: www.iranasal.com
برای مشاهده انواع عسلهای دارویی وگیاهی و همچنین اطلاع از خواص محصولات به وبسایت ما مراجعه فرمائید
:






اطلاعات تماس

نام   شرکت شهدینه گلها فاضل
آدرس    آدرس: اصفهان – خیابان امام خمینی- خیابان بسیج – خیابان باغ بهشت –کوی سادات – ساختمان دومسمت چپ
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۳:۴۹:۱۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   710
کلمات کلیدی   معجون چهار مغز با عسل,ژله,رویال,گرده,گل,بره,موم,زهر,زنبور,عسل,عسل بابونه برای التهاب مغز,احتقان ریوی,انواع ورمها,کاهش تب,میگرن,سردرد,آرتروز,کاهش حساسیت,ضد درد,کاهش پزوریازیس,اسپوندلیت آنکلوزان,دردهای دوران پریود,ناراحتیهای زنانه و یائسگی,آلرژی ها,فشار خون,دردهای استخوانی,آرام بخش,معجون,چهار,مغز,با,تولید مواد غذایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام