پوشش عایق بنتونیتی

پوشش عایق بنتونیتی

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

زمینه های فعالیت مانا صنعت بنیان
هدف افزایش سرعت روش های اجرا ، کاهش خردمندانه هزینه های ساخت ، ارتقاء کیفیت سازه ها و سرانجام افزایش دوران بهره برداری مفید پروژه ها ، با سرمایه ای سرشار از تجارب نیروهای متخصص ، پوشش خدمات خود را در حوزه های زهکشی و آب شرکت مانا صنعت بنیان باتوجه به نیاز روز افزون صنعت مهندسی راه و ساختمان کشور به کاربرد صحیح فن آوری های نوین با بندی سازه ای، سیستم های فضای سبز سقفی ، آب بندی بام ابنیه و استخر ها ، مدیریت منابع آبی و آبهای سطحی با تمرکز بر مصالح ژئوسنتتیک گسترش داده است.
1- زهکشی
- فونداسیون و دیوارهای گود ساختمان - سازه های زیر سطحی نظیر تونلها - بام ساختمانهای مسکونی ، اداری - تجاری و صنعتی - فضاهای سبزسقفی (ROOF GARDENING )
2- آب بندی
- فونداسیون و دیوارهای گود ساختمان - سازه های زیر سطحی نظیر تونلها - بام ساختمانهای مسکونی ، اداری - تجاری و صنعتی - استخرهای شنا ( قهرمانی و تفریحی ) - فضاهای سبزسقفی (ROOF GARDENING )

پوشش عایق بنتونیتی ManaBent
این محصول از قرارگرفتن پودر سدیم بنتونیت مابین دولایه ژئوتکستایل یکی نبافته (Now woven)و دیگری بافته ( Woven ) تشکیل شده است . ویژگی اصلی پودر سدیم بنتونیت تورم تا حدود 15 برابر حجم خشک آن در حالت آزاد در مجاورت آب و رطوبت می باشد . زمانی که تورم سدیم مابین لایه های فوقانی و تحتانی ژئوتکستایل که با شیوه Needle Punching به یکدیگر متصل شده اند حبس شده و تحت تاثیر فشار مورد نیاز (Confinement) قرار می گیرد ،یک لایه خطی کاملاً آب بند ایجاد می شود . برهمین اساس و با توجه به شرایط خاص کارگاههای ساختمانی و عمرانی ، پوشش عایق بنتونیتی ManaBent به عنوان بهترین و مطمئن ترین شیوه جهت آب بندی فونداسیون و دیوارهای گود پروژه های مختلف و به طور کـــل آب بندی ســازه های زیرسطحــی (STRUCTURAL WATERPROOFING ) مطرح می گردد .

عایق پلیمری ManaProof ژئوممبرین( Manaproof )غشائی است نفوذ ناپذیر که از مواد اولیه پلیمری و غیر پلیمری (نظیر انواع لاستیک ها) که ساختار مولکولی با چگالی بالا (متراکم) داشته و بتوانند مانع از نفوذ سیالات شوند، ساخته می شوند. ژئوممبرین ها با ضریب نفوذ پذیری بسیار کم (n2/7×10-13 cm/s) مانع از هدر رفتن سیالات مفید یا نفوذ سیالات مضر به داخل لایه های زیرین و آلوده شدن سفره های آب زیرزمینی می شوند. از جمله پلیمرهایی که جهت تولید ژئوممبرین بکار برده می شوند عبارتند از: - پلی اتیلن ( با چگالی های متفاوت) (HDPE-LLDPE-VLDPE) - پلی وینیل کلراید (PVC) - پلی پروپیلن (PP)
-3 احداث استخرها ی شنای تفریحی و قهرمانی
با بهره گیری از سازه ها و پانلهای استیل آب بند طرح دار
-4 مدیریت منابع آبی
- احداث مخازن اکولوژیک ذخیره و نفوذ - احداث کانالهای اکولوژیک ذخیره و نفوذ - جمع آوری ، مدیریت و بهره برداری از روان آبهای شهری
5 - فضای سبز سقفی
با پیشرفت سریع تکنولوژی و به وجود آمدن محصولات جدید به راحتی می توان روی بام هر خانه، آپارتمان ، ویلا و ... یک باغ به وجود آورد.با توجه به اینکه احداث فضای سبز در شهر ها به علت کمبود زمین و قیمت بالای آن بسیار هزینه بر است ، بام سبز راه حل مناسبـی بوده و با تبدیل بام ساختمــان به باغ می توان طبیعت تسخیر شده توسط سـازه های احداثـی در شهر را به آن بازگرداند ، تا آن که احداث بام سبز در برنامـه ریزی شهری بیشتر کلان شهر های پیشرفته جهان به صـورت یک دستورالعمل اجرایی در ساختمان سازی درآمده است.بام های سبز نوین می توانند نقش اساسی را در تصفیه هـوا، حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از سیلاب ناشی از بارندگی ایفا کنند.
سیستم پیشرفته بام سبز سیستم پیشرفته بام سبز شامل چهار لایه می باشد که بر روی عرشه بام پهن می شوند. لایه نهایی در این سیستم ManaGreen FLORAXX TOP می باشد که خاک را کاملا فیلتر کرده و آب را به راحتی از خود عبور می دهد. آب پس از عبور از فیلتر در فضاهای ذخیره کننده لایه زهکش انباشته شده که این ذخیره سازی علاوه بر حفظ رطوبت خاک موجب کاهش دوره های آبیاری نیز می گردد. آب مازاد از طریق سوراخ های روی لایه زهکش خارج شده و به لایه زیرین یعنی ژئوتکستایل محافظ منتقل می شود. لایه ژئوتکستایل آب را به راحتی جذب کرده و از حرکت و انتشار سریع جریان آب جلوگیری می کند . علاوه بر این به عنوان محافظ لایه ضد ریشه زیرین نیز عمل می کند.در نهایت لایه عایق و ضد ریشه بر طبق شیب بندی بام آب را به سمت خروجی ها هدایت کرده تا آب مازاد از سیستم خارج شود. ManaGreen TERRAXX عملکرد لایه های این محصول مطابق با عملکرد سیستم ManaGreen FLORAXX می باشد با این تفاوت که در این سیستم ذخیره سازی آب مطرح نبوده اما مقاومت فشاری بالا هنگام بارگذاری زیاد یا لزوم اجرای خاک نباتی با ضخامت زیاد براحتی تامین می گردد. عموما جهت احداث بام سبز گسترده از ManaGreen TERRAXX استفاده می شود.


Email:shayegan@manasanat.com
www.manabonyan.com
Tel:88518862




اطلاعات تماس

نام   manasanat
آدرس   خيابان سهروردي خيابان خرمشهر خيابان عربعلي کوچه چهارم پلاک 58
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۴:۰۹:۵۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1295
کلمات کلیدی   پوشش عایق بنتونیتی,زهکشی,آب بندی,عایق پلیمری,پوشش,عایق,بنتونیتی,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام