ساخت و نصب اسکلت فلزی

ساخت و نصب اسکلت فلزی

دسته: خدمات > سایر خدمات صنعتی

استان: تهران

شرکت پرتوصنعت راش - ساخت و نصب سوله و اسکلت های فلزی
شرکت پرتو صنعت راش با کادری مجرب ومتخصص وپشتوانه علمی در زمینه طراحی و ساخت و نصب انواع پروژه های اسکلت فلزی شامل سازه های صنعتی و غیر صنعتی ، مسکونی ، پل ، برج و مخازن به صورت پیچ ومهره ای و یا جوشی با دستگاه های جوش اتوماتیک (زیر پودری وco2 )وگیوتینهای 6 و3 متری دستگاه برش CLC قادر است کلیه سفارشات در زمینه های فوق را با کیفیت بالا به انجام برساند .

شرکت پرتوصنعت راش در سال 1384 در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در زمینه ساخت سازه های فلزی شروع به فعالیت تولیدی خود نمود.
پس از گذشت کمتر از یک دهه از آغاز فعالیت این واحد تولیدی با بهره گیری از مدرنترین تکنولوژی روز دنیا و رعایت مراحل مختلف کنترل کیفی خطوط تولیدی مطابق با استانداردهای روز دنیا به یکی از واحدهای فعال صنعتی کشور تبدیل شده است.

با در دست داشتن دانش ، تجربه ، تعهد وبا ارائه خدمات با کیفیت بالا وقیمت مناسب توانسته است نظر مشتریان را جلب کرده ونام خود را درصنعت ساختمان و سوله سازی تثبیت نماید.
شرکت پرتوصنعت راش درحال حاضر با بهره گیری از کادر مجرب ، مهندسین و تکنسین ها و با رعایت استاندارد ها و آئین نامه های معتبر در راستای بهینه سازی صنعت ساختمان با محاسبات دقیق و کاربردی و استفاده از روشی منحصر به فرد که در تخصص طراحان سازه ای این شرکت می باشد توانسته است گام مهمی در این زمینه بردارد

تلفن 66388798- 66389137




اطلاعات تماس

نام   مهندس روزبهانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ ۰۳:۲۵:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۲۲:۵۵:۰۷
تعداد نمایش   593
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ساخت,نصب,اسکلت,فلزی,اسکلت فلزی,ساخت اسکلت فلزی,سوله,ساخت سوله,ساخت ونصب سوله,پیچ و مهره,اسکلت پیچ و مهره,ساخت و نصب اسکلت فلزی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام